FUNDACJA WIELKA ORKIESTRA ŚWIĄTECZNEJ POMOCY ogłasza 50. Konkurs Ofert i zaprasza do składania wstępnych ofert sprzedaży w celu podjęcia negocjacji z zachowaniem konkurencji
I. PRZEDMIOT OFERTY – wyroby medyczne przeznaczone dla oddziałów neonatologicznych oraz pediatrycznych:
- aparaty KTG – 80 szt.
- bilirubinometry – 100 szt.
- lampy do fototerapii na statywie - 230 szt.
- lampy do fototerapii łóżeczkowe – 60 szt.
- stanowiska do resuscytacji – 170 szt.
- inkubatory transportowe z aparatami nCPAP – 20 szt.
- aparaty do nieinwazyjnego wspomagania oddechu nCPAP - 50 szt.
- fotele do karmienia i kangurowania – 100 szt.
- leżanki rozkładane dla rodziców na oddz. pediatryczne - 2.700 szt.
- fotele odchylane (z podnóżkiem) dla rodziców na oddz. pediatryczne – 1.200 szt.
II. DOKUMENTACJA KONKURSOWA
Specyfikacja Istotnych Warunków Kontraktu, Wzór Oferty Wstępnej oraz Regulamin procedur stosowanych przez Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy przy zawieraniu kontraktów na zakup wyrobów medycznych określonych w pkt I w drodze Konkursu Ofert – zostaną dostarczone drogą elektroniczną po przystąpieniu do konkursu na platformie konkursowej: konkursofert.wosp.org.pl
Warunkiem otrzymania ‘dokumentacji konkursowej’, przyjęcia oferty wstępnej i dopuszczenia do udziału
w Konkursie Ofert jest wpłata na rzecz pokrycia kosztów przeprowadzenia Konkursu w wysokości 3000 zł netto+Vat - od jednego podmiotu, niezależnie od ilości ofert, które podmiot ma zamiar złożyć - dokonana na konto bankowe Spółki Złoty Melon Sp. z o.o. w Alior Banku nr: 51 2490 0005 0000 4520 1469 6832. Spółka Złoty Melon jest wykonawcą w imieniu Fundacji, czynności organizacyjnych związanych z Konkursem Ofert WOŚP. Do każdej wpłaty wystawiona zostanie faktura Vat z zastosowaniem odpowiedniej stawki.
Pobranie dokumentów konkursowych będzie możliwe od dnia 21.03.2018r., po udokumentowaniu wpłaty (skan potwierdzenia wpłaty przesłany mailem na adres: [email protected]; w mailu należy podać obowiązkowo: dane do wystawienia faktury Vat).
III. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Zamknięte koperty z dokumentami formalnoprawnymi, będącymi zapowiedzią złożenia wstępnej oferty sprzedaży wyrobów medycznych określonych w pkt I, należy dostarczyć do siedziby Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy przy ul. Dominikańskiej 19c w W-wie, do dnia 09.04.2018r. do godz. 15.00, natomiast koperty z ofertami wstępnymi do godz. 15.00 w dniu 19.04.2018r.
IV. TERMIN OTWARCIA OFERT WSTĘPNYCH I PROWADZENIA NEGOCJACJI
Otwarcie ofert wstępnych odbędzie się w Hotelu Puławska Residence w Warszawie, ul. Puławska 361
w dniu 23 kwietnia 2018r. ok. godz. 9:00 (obowiązkowe osobiste stawiennictwo przedstawiciela Oferenta przy otwarciu ofert, pod rygorem nie otwierania i nie rozpatrywania złożonej oferty).
Negocjacje będą się odbywały w dniach: 23-25.04.2018r.
Szczegółowy plan rozpatrywania ofert i prowadzenia negocjacji podany na platformie konkursowej może być zmieniony w toku Konkursu Ofert.
Fundacja WOŚP może przesunąć termin otwarcia ofert i przeprowadzenia negocjacji wyznaczając równocześnie nowy termin bądź odwołać Konkurs Ofert zwracając Oferentom wpłaconą kwotę bez ponoszenia skutków prawnych.