Już wkrótce na ulice miast w całej Polsce i na świecie wyjdą wolontariusze z kolorowymi puszkami kwestarskimi by z maseczką na buzi, ale też z wielką radością i dobrą energią zbierać dla laryngologii, otolaryngologii oraz diagnostyki głowy najmłodszych. Zobacz, jak możesz im pomóc!
To ostatni artykuł z cyklu Moja Firma w 29. Finale WOŚP. Tym razem poruszymy temat lokalnego zaangażowania i wspierania wolontariuszy. Jeśli masz możliwość i chcesz wesprzeć działania Sztabu w swojej okolicy, to możesz przekazać gadżety, posiłki i napoje. Wolontariusze Finałów WOŚP to bardzo często dzieci i młodzież, i dlatego wspieranie ich w czasie zbiórki jest dla nas bardzo ważne.
Masz dwie możliwości:
- możesz swoją ofertę zgłosić bezpośrednio sztabowi - listę sztabów w Twojej okolicy znajdziesz na stronie https://www.wosp.org.pl/final/sztaby. Wtedy też ze sztabem możesz uzgodnić system dystrybucji takich posiłków. Sztab za pomocą Bazy Sztabów ma możliwość dodania Twojej oferty na liście https://www.wosp.org.pl/final/dla-wolontariuszy/darmowe-posilki-dla-wolontariuszy. Po dodaniu przez niego w Bazie - informacja o ofercie pojawi się automatycznie.
- możesz swoją ofertę umieścić za pomocą specjalnego formularza na naszej stronie - po akceptacji przed moderatora Twoja oferta znajdzie się na liście.
Najczęściej firmy decydują się na przekazanie sztabom lub bezpośrednio wolontariuszom:
- ciepłe napoje (kawa, herbata)
- napoje chłodzące (przydadzą się sztabom, które organizują wydarzenia)
- ciepłe posiłki - obiady, pizze, zapiekanki
- drożdżówki i kanapki
Zobacz, już zgłoszone oferty dla wolontariuszy - posiłki i transport.
Jeśli masz pomysł, jak jeszcze możesz wesprzeć wolontariuszy - skontaktuj się ze sztabem w swojej okolicy. Jego członkowie najlepiej będą wiedzieć, jakiej pomocy potrzebują i co przyda się wolontariuszom.
Jeśli chcesz, możesz poinformować na swojej stronie, że Twoja firma ma ofertę dla wolontariuszy WOŚP. Warto napisać na stronie internetowej czy stronie na Facebooku, w jaki sposób wspieracie wolontariuszy i jakie macie dla nich propozycje. To sprawia, że Wasza oferta jest bardziej wiarygodna, a także ma możliwość dotrzeć do mieszkańców Twojej okolicy.
Jeśli chcesz przygotować grafikę - pamiętaj, żeby wcześniej wysłać ją do akceptacji na adres [email protected]. Musi ona spełniać następujące zasady: