WOŚP pomaga w obliczu powodzi
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy rusza z działaniami w obliczu klęski żywiołowej.
29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się już 31 stycznia. Wyjątkowa sytuacja związana z pandemią koronawirusa skłoniła Fundację do poszukiwania nowych pomysłów na organizację wydarzenia oraz wdrożenia skutecznych rozwiązań w kwestii bezpieczeństwa. O komfort kwestujących zadba Booksy, polski startup dostarczający aplikację do rezerwacji wizyt, za pomocą której wolontariusze umówią się do swoich Sztabów, m.in. w celu oddania puszki czy odbioru pakietu wolontariusza. Booksy umożliwia również użytkownikom dorzucenie się do puszki WOŚP bez wychodzenia z domu.
O Booksy
Booksy to polski startup założony w 2013 r. z siedzibą w San Francisco, oferujący platformę do rezerwacji wizyt online dla użytkowników i program do rozwijania biznesu dla usługodawców. Dzięki aplikacji i stronie Booksy.com użytkownicy m.in. Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Brazylii, RPA i Polsce mogą rezerwować wizyty online u swoich ulubionych fryzjerów, barberów i kosmetyczek, a od niedawna także w nowych kategoriach utworzonych na rynku polskim, takich jak finanse czy telekomunikacja.
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy rusza z działaniami w obliczu klęski żywiołowej.
Nasze Sztaby zagraniczne dzielnie wspierają rodaków w kraju, którzy walczą z żywiołem. Różne formy zbiórek powstały m.in. w Walii, Szkocji, Niemczech, Holandii, Francji czy na Bali.
Z okazji Światowego Dnia Sepsy, podsumowujemy nasze działania w walce z tym niewidzialnym wrogiem, który jest jedną z najczęstszych przyczyn zgonów w Polsce. Walka z sepsą była celem 31. Finału WOŚP, podczas którego zebraliśmy ponad 243 miliony złotych.