Nieustająco chwalimy się rekordowym 27. Finałem WOŚP w Internecie. Wasze uczestnictwo w akcji i wsparcie dla WOŚP za pośrednictwem komputerów, smartfonów i innych urządzeń podłączonych do sieci były niesamowite i niespotykane na skalę światową. Pisaliśmy już o rekordowych ilościach odwiedzin naszych stron, o rekordowej ilości wpłat za pośrednictwem PayU, o największej w całym regionie Europy zbiórce na Facebooku. Chwaliliśmy się także super wynikami oglądalności internetowej relacji live z Finału, sukcesem aplikacji mobilnej czy ogromnym Waszym zaangażowaniem w internetowe akcje prowadzone przez najważniejszych partnerów Finału.
No i największa nasza duma i radość – poprzez całość najróżniejszych elektronicznych kanałów wsparcia przekazaliście nam rekordową ilość pieniędzy, dzięki czemu także cały wynik Finału odniósł fantastyczny wynik. Tu jednak drobna korekta. Zbyt wcześnie ogłosiliśmy, iż kwota „internetowa” przekroczyła sumę zebraną do skarbonek wolontariuszy. Ostatecznie, jak zresztą podaliśmy w raporcie wysłanym do MSWiA, w zbiórce publicznej zebraliśmy 88 893 503,89 PLN, poprzez kanały elektroniczne rekordową sumę 86 055 296,90 PLN, a do całości dochodzi także wartość przekazanych w tamach Finału darów rzeczowych – 989 916,77 PLN. Czyli cały czas – chwała dla naszych wolontariuszy!
Wracając do Internetu - największym i najgłośniej komentowanym sukcesem była oczywiście wzruszająca zbiórka do Ostatniej Puszki Prezydenta Adamowicza. Raz jeszcze wielkie dzięki – dla Patrycji za pomysł i dla Was za genialne w ten pomysł zaangażowanie. Ale mamy też na koncie kilka innych sukcesów, które mocno zmieniły to, w jaki sposób Finał funkcjonował w tym roku w Internecie. Dzięki zaangażowaniu Mastercard - jednego z naszych wieloletnich partnerów, udało nam się jednego dnia uruchomić 1700 spersonalizowanych stron internetowych Sztabów 27. Finału. Każdy ze sztabów poprzez przygotowany mechanizm otrzymał możliwość samodzielnego kreowania treści, jaka się na tych stronach pojawiała i sztaby dostały dzięki temu doskonałe narzędzie do budowania zaangażowania lokalnej społeczności w tegoroczną akcję. Zupełną nowością była także skierowana do użytkowników Internetu akcja mBanku – dzięki niej na konto Finału wpłynęło 2 mln PLN.
Mocno też rozwinęliśmy narzędzie do spersonalizowanych podziękowań video, które otrzymali nasi darczyńcy wspierających WOŚP poprzez stronę czy chociażby aplikacje mobilną.
Słowem – miniony Finał cała masa niesamowitych historii, które zadziały się w przestrzeni online, o których możecie przeczytać na naszych stronach internetowych.
(Milkee)